تامین کنندگان رسمی فیلم هوشمند و شیشه هوشمند در سراسر جهان

ما تولید کننده رسمی فیلم هوشمند ، شیشه هوشمند و پوشش های رنگ آمیزی هستیم. ما تمام گواهینامه های کیفیت محصول لازم را داریم ، ما تدارکات گسترده ای در سراسر جهان داریم ، کارکنان ما شامل متخصصان حرفه ای در نصب فیلم هوشمند و شیشه هوشمند در هر امکانات است. متخصصان ما تمام مشاوره های لازم را از پرداخت و تحویل فیلم تا نصب آن ارائه می دهند.

کمی درباره کارخانه تولید فیلم

شرکت ما در سال 2009 تاسیس شد.  ما به جهانی شدن محصولات و توسعه کسب و کار خود اختصاص داده ایم. این شرکت دارای امکانات تولید ، انبار و تدارکات و همچنین یک تیم حرفه ای از نصب کنندگان است.

این کارخانه عمدتا فیلم هوشمند ، شیشه هوشمند ، فیلم رنگی برای پنجره های ماشین ، فیلم ساختمانی و غیره تولید می کند. که عمدتا در زمینه تولید خودرو و ساخت و ساز مسکن استفاده می شود. حجم تولید سالانه فیلم هوشمند تا 60000 متر مربع است. محصولات ما به دلیل کیفیت عالی ، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش عالی به بیش از 200 کشور صادر می شود.

کارخانه ما تلاش می کند تا به یک برند پیشرو در زمینه فیلم هوشمند و شیشه هوشمند تبدیل شود. از زمان تاسیس ، این شرکت یک تیم از ده ها نصب کننده داشته است. شرکت کنندگان ما تجربه گسترده ای در طراحی پارتیشن ، نصب شیشه های هوشمند و فیلم دارند. تیم کارخانه بیش از 5000 پروژه برای نصب فیلم و شیشه در هتل ها ، فرودگاه ها ، مدارس ، بیمارستان ها ، مراکز خرید ، سالن های کنفرانس و غیره اجرا کرده است.

تولید فیلم و شیشه هوشمند در کارخانه شنژن

Меню
زبان را تغییر دهید »